Met de poten in de klei!

dTLS. Oog voor details.

DTLS 31 maart_902 2

Poldermentaliteit (hoe kan het ook anders met onze Flevolandse roots): geen marketing-blabla, maar meters maken. Met de poten in de klei, niet bang om je handen ‘vuil’ te maken. Nuchterheid: doen wat je zegt en duidelijk communiceren over wat je doet. Oog voor details en een enorme liefde voor het vak. Dat is dTLS. (spreek uit als het Engelse ‘details‘). Hét online marketingbureau dat voor jou werkt aan prachtige online resultaten!

“In 2015 zei ik mijn baan op als online marketeer bij een grote verzekeringsmaatschappij. Al jaren werkte ik veel met online marketingbureaus en dacht steeds vaker: “dat kan ik beter”. In 2015 werd het tijd om dat maar eens te laten zien.

3 jaar lang werkte ik als freelancer voor mooie namen als Kleertjes, Topvintage en Vergelijk. Ook werd ik regelmatig ingehuurd door online marketingbureaus. Het freelancen liep goed, maar toch knaagde er iets. Alleen is maar alleen, en ik miste een team om samen mee te bouwen. Eind 2018 nam ik daarom mijn eerste medewerkster aan. Nu, een paar jaar later, is het team van dTLS. flink gegroeid. Vanuit een prachtig kantoor in Dronten werk ik, samen met mijn team, hard aan de beste online resultaten voor onze klanten, én de verdere groei van dTLS.”

Rianne Jacobs-Schouten

Eigenaar, dTLS. Online Marketing

Het dTLS.-team:

Rianne Jacobs-Schouten

Eigenaar

Geboren Rotterdamse, maar nu verknocht aan de polder. Bouwt keihard aan het beste online marketingbureau van Nederland.

Karin Steeneveld

Team Lead SEA

Geboren en getogen in de polder. Zoekt graag dingen tot op de bodem uit.

Mya

Kantoorhond

Houdt de rest van het dTLS.-team fit door elke dag een lunchwandeling af te dwingen.

Sabine Potgieter

Office Manager

Onze steun en toeverlaat! Een dame uit de polder die zorgt dat alles binnen dTLS. op rolletjes loopt.

Walid Yasin

Search Advertising Specialist

2 dagen in de week een Masterstudie, 4 dagen in de week bij dTLS. Walid zit niet graag stil.

Dominique Thijssens

Social Advertising Specialist

Dominique combineert creativiteit en data analyses
voor de ultieme full funnel
Social campagnes.

 Lars Schepel

Search Advertising Specialist

De ‘Benjamin’ van ons team. Aan het afstuderen, bijt zich 2 dagen per week vast in Google Ads en volgt daarnaast het (inter)nationale voetbal op de voet.

Reneé van Emmerik

Search Advertising Specialist

Een enthousiaste Zwolse communicatiemanagement studente, met een passie voor
kunst en cultuur, die duikt in de campagnes van onze klanten.

Laatste nieuws & blogs

Google Shopping Feed uitgelegd

Google Shopping Feed uitgelegd

Met handige checklist!Google Shopping Feed uitgelegd.19 april '21Begin bij een webshopeigenaar of marketeer over hun Google Shopping Feed en je wordt met een beetje geluk beloond met een hoop gezucht. Het is dat je zonder dat verrekte ding niet in Google Shopping kunt...

Verhoog je resultaat!

Klaar om meer uit Google Ads te halen?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.