Referenties.
Kijk, je kunt een hele site vol schrijven over dat je steengoede Google Ads campagnes draait, maar eigenlijk draait alles om deze ene pagina.
Onderstaande videocase en reviews vertellen je – beter dan wij het zelf ooit zouden kunnen verwoorden – hoe het is om met [dTLS] samen te werken.
Zij besteedden hun online campagnes uit aan dTLS.
“Sdu werkt nu al een paar jaar samen met dTLS. Online Marketing. Eerst voor onze SEA campagnes in Google Ads en Bing, maar inmiddels ook voor social advertising. dTLS. is meer een partner dan extern bureau: zij denken actief met ons mee en brengen veel kennis en goede ideeën in. Dit leidt tot goede resultaten! Een zeer betrokken bureau dat in oplossingen denkt. Ik kan hen warm aanbevelen.”
Inger van der Stok
Senior Online Campagne Manager, Sdu
"dTLS. heeft ons geholpen om Google Ads op te starten en optimaal in te zetten. We hebben bij Info Support vrij lastig te bereiken doelgroepen: c-level en IT’ers. De concurrentie is enorm. Dankzij dTLS. weten we nu waar onze kansen liggen en hoe we die kunnen benutten."
Kim Pot
Marketingadviseur Business Communicatie, Info Support
“dTLS. heeft het SEA account van Kleertjes heel snel eigen gemaakt. Vooral Google Shopping heeft door dTLS. een gigantische stijging doorgemaakt. In een paar maanden is het aandeel van Google Shopping in ons SEA account van 3% naar 25% gestegen.”
Okke Amerongen
E-commerce Manager, Kleertjes
“Rianne is geweldig in wat ze doet; werkt gestructureerd, kan goed analyseren en hoewel ze het liefst alles cijfermatig onderbouwd, realiseert zij zich dat je bij ‘small data’ soms simpelweg aannames zult moeten doen. Ze kan goed uitleggen waarom ze zaken probeert en rapporteert op een overzichtelijke en duidelijke manier. Ze kan ongeduldig zijn, maar ik vermoed dat dat goede mensen eigen is. Mocht je besluiten met Rianne te gaan werken, ga dan niet op je portemonnee zitten. Ten eerste omdat ze waard is wat ze verdient, maar zeker ook omdat tijdens het opzetten van nieuwe campagnes het ongelooflijk belangrijk is dat juist dat deel zorgvuldig gebeurt.
Bovendien kan ik zeggen dat ze van die ruimte geen misbruik zal maken. Ze zet het belang van de klant voorop, maar moet het zelf wel leuk vinden. Al is daar weinig mis mee, lijkt mij. De online marketing wereld is overspoeld met cowboys die het vak maar al te graag zo vaag mogelijk maken. Het liefst schreef ik geen aanbeveling zodat ik Rianne helemaal voor ‘mezelf kan houden’."
Joost 'Kleine Snuverink
Eigenaar, Spacewinner
“Google Ads, dat kon ik zelf wel, dacht ik. Gelukkig hebben we in 2017 dTLS. gevraagd om dit voor ons te doen. Met succes! 30% meer conversie tegen 50% lagere kosten. dTLS. werkt gestructureerd en kan ons goed adviseren om iets wel of juist niet te doen. Ze zijn flexibel en denken goed mee om het maximale uit Adwords te halen. Met een gerust hart laten we dTLS. onze campagnes managen.”
Wouter Kroon
Eigenaar, Bookmatch
“Rianne had tijdens haar interim periode bij TopVintage als taak verbeteringen door te voeren in het Google Ads account. Met een juiste combinatie van strategisch inzicht, kennis en kunde heeft Rianne de resultaten aanzienlijk naar een hoger niveau getild.
Naast haar werkzaamheden voor TopVintage had zij als taak mij wegwijs te maken in het Google-landschap, met name het Google Ads gedeelte. Met passie deelde Rianne haar kennis met mij en op deze manier zorgde ze ervoor dat ik mijn eigen visie kon creëren op dit gebied. Rianne kan gezien worden als een Senior in het vak, die haar eigen visie heeft ontwikkeld en hiermee Google Ads accounts naar een hoger niveau tilt!”
Stan Pinckaers
Online Marketeer, Topvintage
“Rianne is een van de meest gespecialiseerde SEA marketeers in NL (eo). Prettige directe communicatie en zeer CPL resultaat gedreven. Ze heeft een zeer belangrijke bijdrage geleverd aan het succes van onze campagne. Wat ik bewonder is haar motivatie om te ontwikkelen zowel binnen als buiten haar vakgebied!”
Wouter Heuvelink
CCO, DeGoedkoopsteNotaris, Zorgkiezer en Hypotheek24
“Wij werken heel fijn samen met dTLS. Online Marketing. Je kunt goed merken dat ze echt gespecialiseerd zijn in Ads. Ook is de kennis echt over het hele team terug te zien waardoor je echt met specialisten aan het werk bent. Ook de resultaten zijn super. Kortom; erg blij mee!”
Jan Kok
Marketing, Aluwdoors
“Professionaliteit, kennis en expertise. Voeg hier de kleur geel, gezelligheid en heerlijke koeken aan toe en dan heb je dTLS.
We werken met veel plezier al enige tijd samen met dTLS. Ze hebben er niet alleen voor gezorgd dat ons verkoop is toegenomen, maar ook dat het rendement van iedere advertentie omhoog geschoten is. Ook als we vragen hebben over social advertising, bruikbare tools of het nog beter analyseren van Google Analytics staan ze ons met veel plezier te woord en krijgen we professioneel advies.
Bedankt voor de prettige samenwerking! Wij blijven nog wel even plakken… ;)”
Tomas van Stegeren
Kitcentrum
“Sdu werkt nu al een paar jaar samen met dTLS. Online Marketing. Eerst voor onze SEA campagnes in Google Ads en Bing, maar inmiddels ook voor social advertising. dTLS. is meer een partner dan extern bureau: zij denken actief met ons mee en brengen veel kennis en goede ideeën in. Dit leidt tot goede resultaten! Een zeer betrokken bureau dat in oplossingen denkt. Ik kan hen warm aanbevelen.”
Inger van der Stok
Senior Online Campagne Manager, Sdu
"Keeyns was op zoek naar een gespecialiseerde organisatie die voor ons diverse marketingcampagnes kon beheren. Via een warm contact kwamen wij uit bij dTLS. Na een telefonische kennismaking en een korte sparringsessie gaf dTLS. ons volledig het vertrouwen dat zij de campagnes op een juiste wijze onder de aandacht zouden brengen bij onze doelgroep.
dTLS. maakt duidelijke afspraken, managet verwachtingen, geeft juiste feedback, ziet kansen en schakelt zeer snel en prettig. Alle stappen, verantwoordelijkheden en deadlines worden bijgehouden in een vriendelijk systeem en op regelmatige basis krijg je rapportages op basis waarvan de resultaten kunnen worden doorlopen. Open en eerlijke communicatie en je weet altijd waar je aan toe bent. Dankzij een goede visie, gedegen kennis en het fijne contact laten wij dTLS. met het volste vertrouwen onze campagnes beheren."
Angelique Vermulm
Sales & Marketing Director, Taxperience/ Keeyns
"‘dTLS. zorgt ervoor dat we onze doelgroep via alle socialmedia-kanalen met onze content bereiken. Samen scherpen we op basis van data de campagnes steeds verder aan. We worden daar door dTLS. constant in uitgedaagd. Zo hebben we al vrij snel na de start resultaat geboekt. Dat was zonder de kennis en de begeleiding van dTLS. niet gelukt."
Kim Pot
Marketingadviseur Business Communicatie, Info Support
Zij volgden een training bij dTLS.
"Ik heb de Google Ads cursus gevolgd en waanzinnig veel geleerd! Handige tips en mooie handout. Een echte aanrader voor professionals die met SEA willen beginnen."
Margot Huuskes
XCESS Expertise center B.V.
“Erg fijne Google Ads cursus van Rianne. Heldere uitleg over het grote plaatje maar ook zeker in de details. Het cursusmateriaal is goed en er was tijd om ook op individuele cases in te gaan, wat ontzettend leerzaam is.
Aanrader!”
Niels van Renselaar
CEO, Codely
"De Google Ads Training als zeer prettig ervaren. Behapbaar, ruimte voor vragen en voldoende tijd om voorbeelden te geven die passen bij de eigen organisatie."
Sarah Buitink
Aluwdoors
“Duidelijke en actieve training met veel praktijkvoorbeelden. Veel ruimte voor vragen met betrekking tot jouw eigen situatie. Ook zonder veel ervaring met Google Ads goed te volgen.
Verder een goed verzorgde dag, met een fijne sfeer en lekkere lunch! :)”
Dieuwertje Schlappi
Marketing Assistant, Chi Natural Life
“Ik ben een autodidact op het gebied van Google Ads. Dan zijn er best wat dingen die je zelf kunt, maar er zitten zo enorm veel mogelijkheden in Google Ads, daar heb je echt een professional voor nodig om daar de kennis van te hebben. Rianne heeft ons een dag lang alles verteld over wat er mogelijk is op het gebied van Google Ads. Ze heeft enorm veel kennis van de materie en ook veel ervaring met het opzetten en uitvoeren van campagnes, waardoor ze ook veel praktische tips heeft. Ook niet onbelangrijk: ze weet het enthousiast over te brengen en kan goed levellen met de klant.”
Danny Oosterveer
Marketeer, auteur, spreker en docent
"Heb een heel goede Google Ads training achter de rug; helder uitgelegd, praktisch toepasbaar en handige tools aan overgehouden. Echt een aanrader!"
Marjolijn van den Heuvel
Volvo Car Nederland
“Duidelijke training waardoor ik een veel completer beeld heb gekregen van de functies binnen Google Ads. Genoeg ruimte voor vragen over mijn persoonlijke campagnes. Een vriendelijke docent en een ontspannen sfeer.”
Geert Bos
Eigenaar, Magnetenkopen.nl
"Goede hands-on training met duidelijke voorbeelden en ruimte voor vragen op basis van je eigen case. Interessante dag waarin ik veel heb geleerd."
Jan van Rooijen
Warmtepompvergelijker.nl
“Een fijne (online) SEA training over Google Ads. Door de cursus heb ik de handvatten gekregen om het Ads-account te optimaliseren en verder uit te bouwen. Ook heb ik nu de zekerheid om deze uitdaging aan te gaan. Zeker een aanrader!”
Miranda Goddijn
Online Marketeer, Savitae
“Hele fijne en goede training. Zowel de basics als meer advanced content wordt gedeeld. Daarnaast heeft Rianne veel concrete tips door haar jarenlange ervaring.”
Tom van den Berg
Lead Conversion Manager, Online Dialogue
"In 2022 een Google Ads training gevolgd bij dTLS. De mogelijkheden binnen Ads en Analytics zijn tenslotte eindeloos en ondanks dat we daar een online specialist voor in huis hebben, is het niet verkeerd je eens bij te laten praten. De training van dTLS is dan absoluut aan te raden. Kleine groep, veel interactie en professionals uit verschillende branches. Dit zorgt voor diverse interessante inzichten."
Pim Kalfs
Marketing Manager, MOOVZ
"Ik begon aan Google Ads/Analytics zonder om er iets van te weten en door de cursus van dTLS te volgen werd het allemaal een stuk helderder voor mij. Ik kan nu in mijn functie als online marketeer, zelfstandig campagnes opzetten en ik weet hoe ik de analytics van de website kan analyseren voor verbeteringen etc. dTLS is zeker een aanrader! :)"
Heaverly Lingers
Online Marketeer, MAIN Energie
"Wanneer je op zoek bent naar een leerzame en heldere Google Ads training is de training van Rianne echt een aanrader. Na deze cursus ging ik naar huis met een hoop nieuwe kennis, die ik ook gelijk kon toepassen. Erg waardevol dus! Een fijne en goedverzorgde cursus!"
Mariska Snoek
Content en SEO specialist, Onder
"Ik heb eind augustus met veel plezier de Google Ads cursus gevolgd in Dronten bij dTLS. Ik wil graag mijn eigen campagne in Google om te adverteren managen, maar kwam op een gegeven moment niet verder. Mijn doel was veel geld uitsparen en minder nutteloze klikken voorkomen. Rianne legt alles perfect uit en het lijkt allemaal zo makkelijk en logisch. De dag ging veel te snel voorbij. Aan het einde van de cursus kwam Karin afspraken maken met de mensen die sparringsessies wilden, dus ze kwam ook bij mij. Ze heeft me toen gelijk geholpen om de zoekwoorden van breed naar zinsdeel te zetten. Ik ging met een goed gevoel naar huis, nog vol van de heerlijke lunch. Vanmiddag heb ik mijn tweede sparringsessie gehad met Karin, we hebben mijn campagne doorgelopen en verbeterd. Karin heeft alles duidelijk uitgelegd en via de mail alle punten nogmaals uitgelegd. Ook het technische team van dTLS. heeft nog geholpen om conversies te kunnen meten in Analytics. Iedereen bij dTLS., heel erg bedankt! Het was veel meer als dat ik verwacht had, deze cursus. Een aanrader als je je eigen advertenties in Google wilt maken. Door de verbeteringen in mijn campagne heeft het ons bedrijf de laatste 2 maanden veel geld bespaard."
Jolanda de Wijs
Smits Ongediertebestrijding
"Ik ben afgelopen dinsdag bij dTLS. Marketing in Dronten geweest voor een cursus Google Ads, en ik kan met volle overtuiging zeggen dat het een uitstekende ervaring was. De dag was zeer goed verzorgd, en ik was onder de indruk van de professionaliteit en expertise van het team.
Wat ik ook zeker waardeerde, was de persoonlijke aandacht die aan de deelnemers werd besteed. De groepsgrootte was ideaal, waardoor er voldoende ruimte was voor vragen en meekijken.
Al met al was mijn ervaring bij dTLS buitengewoon positief. Als je geïnteresseerd bent in het verbeteren van je Google Ads-vaardigheden, kan ik deze cursus en dit bedrijf van harte aanbevelen. Het is zeker een aanrader!"
Jan Dijkstra
Marketingmanager, PensioenVizier
"Intense en rijke training over Google adverteren gevolgd bij Rianne, Ilse en Sabine. Ik weet nu aan welke knoppen ik allemaal kan draaien om het rendement op mijn ads te verbeteren. Morgen vroeg op en aan de slag ermee..."
Marcel Oden
Move the product
“Een hele waardevolle training om meer te weten over Google Ads. Rianne zorgt voor een hele fijne sfeer waar iedereen zich op zijn gemak voelt. Daarnaast gaat ze per deelnemer dieper in op hoe Google Ads het best voor jou kan worden ingezet.
Na deze Google Ads training kon ik direct stappen zetten in het huidige Google Ads account. Naast de training was ook de lunch goed verzorgd.”
Dennis de Jong
Online Marketeer, Raven Hengelsport
“Een super leerzame training gehad bij dTLS!
Ik denk heel toegankelijk voor beginners en gevorderden. Oh ja, super vriendelijke mensen en een fijne sfeer!”
Felix Noordberger
Junior E-commerce manager, Kitcentrum.nl
"Een fijne en duidelijke cursus van Rianne gehad, ze nam de tijd om met individu te kijken hoe het precies bij hun organisatie werkte. Zeker een aanrader als je meer wil weten over Google Ads."
Gijs Dijkhoff
040FIT
"Deze cursus is precies waar ik naar opzoek was. In 1 dag keerden wij heel Google Ads binnenstebuiten. Ook was er door de kleine groepgrootte veel ruimte om vragen te stellen. Doordat je je eigen Ads-account erbij haalt, kan je de informatie meteen linken aan jouw situatie. Rianne was een enthousiaste instructeur die alles duidelijk uitlegde en met veel voorbeelden werkte. Verder was alles ook top verzorgd qua eten en drinken. 100% een aanrader!"
Iris Sijm
Online Marketeer, Zapper Group
"Goede informatieve training, Rianne heeft veel praktijk ervaring wat ze goed kan overbrengen op de cursisten. Goede partij om mee samen te werken."
Arjen Posthuma Linthorst
Verkoop- en marketingspecialist, Volvo Van der Schaaf Autobedrijven
"Erg goede training gegeven door specialisten in hun vakgebied. Catering was ook goed verzorgd. Ben je op zoek naar een Google Ads training kijk dan niet verder en meld je voor deze training aan. Absoluut een aanrader als je succesvolle campagnes wilt opzetten!"
Paul de Boer
Webshop manager, Level Trappen & Constructies B.V.
"Afgelopen week de training Google Ads gevolgd bij dTLS. om de kennis bij te spijkeren en op te frissen. Rianne en het team leggen alles heel duidelijk uit. Hierdoor zijn we in staat om het rendement van de Ads te verbeteren."
Ronald van den Tempel
Beleef Klassiek
“Super leuke en leerzame training gehad! Ik denk dat beginnende- en ervaren marketeers hier veel leren kunnen. Je merkt dat er kennis van zaken is, al met al super!”
Tomas van Stegeren
Kitcentrum
“Een leuke, leerzame en goed verzorgde training! Rianne geeft een duidelijke en praktijkgerichte uitleg waarbij je direct aan de slag kan met de geleerde stof. Wat fijn is is de kleine groep waardoor je persoonlijke aandacht krijgt. Zeker een aanrader!”
Lisa Lorsheijd
Webdesigner, Indigo Webstudio
"Ik heb een hele leerzame dag bij dTLS. Ze weten er veel over Google advertenties. Je verlaat de cursus met veel meer kennis over Google Ads. Zowel de cursus als de sparingsessie is echt een aanrader als je je Google advertenties zelf wil doen!"
Rafaela Senna Ribeiro
SennaSkinCare
“Een zeer goede Google Ads training. Rianne legt in begrijpelijke taal met duidelijke sheets (die je ook als handout krijgt) uit hoe Google Ads werkt en wat je er allemaal mee kunt. Door samen een campagne aan te maken weet je gelijk welke stappen je moet maken, waar je aan moet denken en wat je niet moet doen. Een leerzame dag en ik raad het zeker aan.”
Tinie Honders
Buro Flevo
"Hele fijne Google Ads training mogen bijwonen gister. Hele fijne sfeer, goede uitleg en genoeg ruimte voor vragen."
Michelle van den Berg
Area Marketing Communications Officer, LRQA
"Prettige training gehad en een leerzame, gezellige dag. Fijn om wat extra inzichten te krijgen op gebied van Google Ads zodat we onze samenwerking kunnen versterken."
Jan Kok
Marketing, Aluwdoors
“Er is echt heel veel stof behandeld en daarnaast is er nog genoeg ruimte om vragen te stellen en in je eigen account te duiken. Heel persoonlijk! Zo kan ik de materie direct toepassen op ons eigen account. Ik weet zeker dat ik nu écht meer uit Google Ads ga halen in ieder geval!”
Kim Pot
Marketingadviseur Business Communicatie, Info Support
"Ik heb de cursus Google Ads gevolgd en ondanks dat ik al ervaring had met Google Ads, is deze cursus een absolute aanrader. De manier waarop Rianne les geeft erg duidelijk en prettig. Ze heeft niet alleen mij, maar alle cursisten kennis laten maken met alle aspecten van Google Ads. De diepgang, de uitleg en het behandelen van persoonlijke cases hebben gezorgd dat ik nu nog meer weet over Google Ads. Ik kan nu nog beter mijn werk doen.
Bedankt Rianne (en team) voor de gezellige, goed verzorgde en leerzame dag."
Dennie Meulenbroek
Online Marketeer, Savitae
“Top cursus! Als leek op het gebied van Google Analytics ben ik goed wegwijs gemaakt tijdens de cursus. De cursus stipt alle belangrijke onderdelen aan zonder dat het onnavolgbaar wordt. Een aanrader!”
Timo Kuijpers
Content Marketeer, Savvii
“Geweldig bedrijf! Absolute specialist op het gebied van Google, Ads en SEA.
Tijdens de Google Analytics training ben ik compleet overladen met expertise. Heel praktisch, vooruitstrevend en commercieel zeer interessant.”
Tom Beek
"Ik begon aan Google Ads/Analytics zonder om er iets van te weten en door de cursus van dTLS te volgen werd het allemaal een stuk helderder voor mij. Ik kan nu in mijn functie als online marketeer, zelfstandig campagnes opzetten en ik weet hoe ik de analytics van de website kan analyseren voor verbeteringen etc. dTLS is zeker een aanrader! :)"
Heaverly Lingers
Online Marketeer, MAIN Energie
“In verband met het coronavirus de cursus digitaal via video call gevolgd. Dit werkte uitstekend!
Ondanks dat je niet gezamenlijk in een ruimte zit was er toch voldoende ruimte voor interactie. Daarnaast was de cursus duidelijk opgebouwd en heb ik veel kunnen leren!“
Jurrian Schuurman
Projectmanager, IU Groep
“Hele fijne, praktische cursus over Google Analytics. Je haalt het meeste uit deze training als je Google Analytics al in de basis is ingericht en je dus zelf data kunt zien. Heb je dat niet, dan wordt er gebruik gemaakt van de testomgeving van Google.
Elk onderdeel binnen Google Analytics wordt geduldig uitgelegd, en indien gewenst kun je het geleerde meteen toepassen.
Er is tussendoor voldoende gelegenheid om toelichting te vragen of opvallende zaken te delen. Er wordt goed rekening gehouden met diverse niveaus. Je gaat gegarandeerd met een actielijst naar huis om nog meer uit je Analytics te halen.”
Natalie Huijsman
Online Communications Coordinator, Enza Zaden
“Een hele fijne en duidelijke Google Analytics training gehad! Rianne is erg behulpzaam en de training zit vol met nieuwe en bruikbare informatie. Zeker een aanrader!”
Stan Boeve
Digital Advertising Specialist, Crowdmedia Netherlands