Referenties.
“Sdu werkt nu al een paar jaar samen met dTLS. Online Marketing. Eerst voor onze SEA campagnes in Google Ads en Bing, maar inmiddels ook voor social advertising. dTLS. is meer een partner dan extern bureau: zij denken actief met ons mee en brengen veel kennis en goede ideeën in. Dit leidt tot goede resultaten! Een zeer betrokken bureau dat in oplossingen denkt. Ik kan hen warm aanbevelen.”
“Rianne heeft ons team van marketeers bijgestaan bij de lancering van de Google Shopping CSS remedy solution van Google. Ze heeft in zeer korte tijd al onze marketeers zeer vakkundig opgeleid en zelf, hands-on, keihard meegewerkt aan het live zetten van honderden Google Shopping merchant centers en campagnes in slechts enkele weken tijd. Omdat de samenwerking met Rianne ons zo goed is bevallen en we veel van haar overgedragen kennis nog steeds op dagelijkse basis gebruiken schakelen, bijna 3 jaar later, we met veel vertrouwen Rianne opnieuw in om een nieuwe lichting van marketeers te trainen in Google Ads.”
“Ik ben een autodidact op het gebied van AdWords. Dan zijn er best wat dingen die jezelf kunt, maar er zitten zo enorm veel mogelijkheden in Google AdWords, daar heb je echt een professional voor nodig om daar de kennis van te hebben. Rianne heeft ons een dag lang alles verteld over wat er mogelijk is op het gebied van Google AdWords. Rianne heeft enorm veel kennis van de materie en ook veel ervaring met het opzetten en uitvoeren van campagnes, waardoor ze ook veel praktische tips heeft. Ook niet onbelangrijk weet ze het enthousiast over te brengen en kan ze goed levellen met de klant.”
dTLS. heeft direct een uitgebreide audit gedaan, en Rianne gaf in ons 1e gesprek duidelijk aan waar de kansen lagen en wat haar verwachtingen waren. Mede door haar ruime ervaring bij andere (grote) partijen en de professionele aanpak had ik direct vertrouwen in haar capaciteiten en zijn we de samenwerking gestart.
Inmiddels zijn we 3 maanden verder, en de resultaten zijn verbluffend! De rendementen van de campagnes zijn enorm verbeterd, en de omzetstijging is veel hoger dan verwacht! Wij zien de toekomst en de verdere samenwerking dan ook met het volste vertrouwen tegemoet.”
“dTLS. heeft het SEA account van Kleertjes heel snel eigen gemaakt. Vooral Google Shopping heeft door dTLS. een gigantische stijging doorgemaakt. In een paar maanden is het aandeel van Google Shopping in onze SEA account van 3% naar 25% gestegen.”
Blijf op de hoogte!
dTLS. Updates
Wij delen graag onze kennis en ervaring met je!
- Gratis Google Ads en Online Marketing tips & tricks
- Een kijkje achter de schermen bij dTLS.