Je hebt de basis van Google Ads onder de knie, navigeert makkelijk door het Google Ads interface en draait graag zelf aan de knoppen. Maar je loopt nog wel eens tegen vragen aan en twijfelt of je wel écht alle opties benut. Kies dan voor dTLS. als sparringspartner! Zo ontvang je SEA advies op maat. Je kunt met jouw vragen terecht bij je vaste dTLS. sparringpartner, die met je meekijkt naar opties om nóg meer uit je campagnes te halen.
Met stip de beste in Google Ads
dTLS. als sparringspartner betekent:
- SEA advies van gecertificeerde specialisten die over jouw schouder met je meekijken.
- Je kennisniveau verhogen met praktische tips over je eigen campagnes.
- Geen eenmalige hulplijn, maar continue betrokkenheid. Zo leren we jouw bedrijf, bedrijfsmodel en uitdagingen het beste kennen.
- Het maximale uit je campagne halen door te sparren over problemen, uitdagingen en kansen.
- Veel ervaring met wat grotere accounts. We focussen ons vooral op accounts met een mediaspend tussen € 10.000 en € 100.000 per maand.
- Ervaring met campagnes in verschillende talen (onder meer Engels, Frans, Duits, Spaans, Italiaans, Deens en Zweeds).
- Op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.
Zelf aan de knoppen, maar met hulp van dTLS.
Je wilt graag zelf aan de knoppen zitten van jouw campagnes. Maar soms kom je er gewoon zelf niet uit. Voor het beste SEA advies bel je dan natuurlijk met jouw dTLS. sparringspartner.
Kennis op maat
Hoewel onze Google Ads trainingen kleinschalig zijn, en er veel ruimte is voor jouw vragen en cases, ben je er natuurlijk niet de enige deelnemer. Kies je voor Google Ads sparring, dan heb je onze specialist helemaal voor jou alleen. Zo is er alle ruimte voor SEA advies op maat.
Ervaren Google Ads specialist
Onze sparringsessies worden verzorgd door onze meest ervaren Google Ads specialisten, die zelf al jaren ervaring hebben met accounts in alle vormen en maten.
Jouw sparringspartners:
Karin Steeneveld
Van newbie naar teamlead. Karin wist het klaar te spelen. In haar tijd bij dTLS. heeft Karin aan de knoppen gezeten van accounts in alle soorten en maten. Kleinschalig of juist heel groot, zoekcampagnes, shopping en display, nationaal en internationaal. Met haar uitgebreide ervaring helpt ze jou om meer uit je campagnes te halen.
Rianne Jacobs-Schouten
Eigenaar en oprichter van dTLS. Ademt SEA. Al bijna 15 jaar actief in het online marketingvak. Geeft niet alleen SEA advies, maar denkt graag breder mee. Is kritisch, stelt soms veel vragen, maar zet onze klanten daarmee vaak aan het denken.