SEA advies nodig?
Je hebt de basis van Google Ads onder de knie, navigeert makkelijk door de Google Ads interface en draait graag zelf aan de knoppen. Maar je loopt nog wel eens tegen vragen aan en twijfelt of je wel écht alle opties benut. Kies dan voor dTLS. als sparringspartner! Zo ontvang je SEA advies op maat. Je kunt met jouw vragen terecht bij je vaste dTLS. sparringpartner, die met je meekijkt naar opties om nóg meer uit je campagnes te halen.
Met stip de beste in Google Ads
dTLS. als sparringspartner betekent:
- SEA advies van gecertificeerde specialisten die over jouw schouder met je meekijken.
- Je kennisniveau verhogen met praktische tips over je eigen campagnes.
- Geen eenmalige hulplijn, maar continue betrokkenheid. Zo leren we jouw bedrijf, bedrijfsmodel en uitdagingen het beste kennen.
- Het maximale uit je campagne halen door te sparren over problemen, uitdagingen en kansen.
- Veel ervaring met wat grotere accounts. We focussen ons vooral op accounts met een mediaspend tussen € 10.000 en € 100.000 per maand.
- Ervaring met campagnes in verschillende talen (onder meer Engels, Frans, Duits, Spaans, Italiaans, Deens en Zweeds).
- Op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.
Voor welke optie kies jij?
Wil je meters maken met Google Ads en maandelijks tijd vrij maken om samen met onze SEA Specialist jouw campagnes en resultaten te optimaliseren? Dat kan! We plannen de sessies alvast met je in. Tussendoor nog vragen, dan kun je natuurlijk altijd even bellen.
Wel sparren, maar (nog) niet toe aan maandelijkse sessies? Kies dan voor een Sparring Strippenkaart. Zo heb je wat meer flexibiliteit en schakel je ons in wanneer je daar behoefte én tijd voor hebt.
1 jaar lang maandelijks sparren |
---|
€3000/per jaar (excl. BTW) |
Een jaar lang maandelijks een Google Ads Sparringsessie (ter waarde van € 300) met één van onze ervaren SEA Specialisten. Je ontvangt dus 2 maanden gratis! |
Bij ons op kantoor in Dronten, of online via videobellen. |
Tussendoor vragen stellen? Jouw dTLS. sparringspartner is telefonisch en per mail te bereiken. |
Jouw eigen Clickup Board. Hier houdt jouw SEA sparringspartner voor jou bij wat er is besproken tijdens de sessies. Je vindt er aantekeningen van de sessies en actiepunten (met waar nodig extra uitleg), zodat je zelf aan de slag kunt). |
Desgewenst factureren we de sessies per maand. Je betaalt dan € 300 per maand, en krijgt de laatste 2 maanden van je abonnement geen factuur. |
Vaker dan eens per maand sparren? Dat kan natuurlijk ook. We doen je graag een goed voorstel. |
Strippenkaart 10 of 20 uur |
---|
€1500 Voor 10 uur (excl. BTW) €2700 Voor 20 uur (excl. BTW) |
Wel sparren, maar niet toe aan maandelijkse sessies? Ga voor een strippenkaart. De kaart voor 10 uur is 1 jaar geldig, die voor 20 uur kun je gedurende 2 jaar gebruiken. |
De strippenkaarten zijn in te vullen met Google Ads Sparringsessies met één van onze ervaren SEA Specialisten, en met losse vragen. Zo heb je altijd een hulplijn als je er zelf niet meer uitkomt. |
De sparringsessies vinden plaats bij ons op kantoor in Dronten, of online via videobellen. |
Houd er rekening mee dat we niet altijd direct ruimte hebben om een Sparringsessie in te plannen. We garanderen dat je binnen 3 weken bij ons terecht kan. Voor korte losse vragen maken we uiteraard tussendoor tijd, zodat jij weer verder kan. |
Jouw eigen Clickup Board. Hier houdt jouw SEA sparringspartner voor jou bij wat er is besproken tijdens de sessies. Je vindt er aantekeningen van de sessies en actiepunten (met waar nodig extra uitleg), zodat je zelf aan de slag kunt). |
Let op: Ook het voorbereiden van sessies en het achteraf uitwerken van de aantekeningen in Clickup wordt van de strippenkaart afgehaald. Heb je dus een sessie van een uur, en werd er een half uur besteed aan voorbereidingen en een kwartier aan het uitwerken van de aantekeningen, dan gaat er 1 uur een 3 kwartier van je strippenkaart af. In Clickup kun je altijd terugzien hoeveel ruimte er nog op je strippenkaart beschikbaar is. |
Jouw sparringspartners:
Karin Steeneveld
Van newbie naar teamlead. Karin wist het klaar te spelen. In haar tijd bij dTLS. heeft Karin aan de knoppen gezeten van accounts in alle soorten en maten. Kleinschalig of juist heel groot, zoekcampagnes, shopping en display, nationaal en internationaal. Met haar uitgebreide ervaring helpt ze jou om meer uit je campagnes te halen.
Rianne Jacobs-Schouten
Eigenaar en oprichter van dTLS. Ademt SEA. Al bijna 15 jaar actief in het online marketingvak. Geeft niet alleen SEA advies, maar denkt graag breder mee. Is kritisch, stelt soms veel vragen, maar zet onze klanten daarmee vaak aan het denken.
Hier zijn wij trots op:
Met ons sparren?
Laat je gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!