SEA advies nodig?
Je hebt de basis van Google Ads onder de knie, navigeert makkelijk door de Google Ads interface en draait graag zelf aan de knoppen. Maar je loopt nog wel eens tegen vragen aan en twijfelt of je wel écht alle opties benut. Kies dan voor dTLS. als sparringspartner! Zo ontvang je SEA advies op maat. Je kunt met jouw vragen terecht bij je vaste dTLS. sparringpartner, die met je meekijkt naar opties om nóg meer uit je campagnes te halen.
Met stip de beste in Google Ads
dTLS. als sparringspartner betekent:
- SEA advies van gecertificeerde specialisten die over jouw schouder met je meekijken.
- Je kennisniveau verhogen met praktische tips over je eigen campagnes.
- Geen eenmalige hulplijn, maar continue betrokkenheid. Zo leren we jouw bedrijf, bedrijfsmodel en uitdagingen het beste kennen.
- Het maximale uit je campagne halen door te sparren over problemen, uitdagingen en kansen.
- Veel ervaring met wat grotere accounts. We focussen ons vooral op accounts met een mediaspend tussen € 10.000 en € 100.000 per maand.
- Ervaring met campagnes in verschillende talen (onder meer Engels, Frans, Duits, Spaans, Italiaans, Deens en Zweeds).
- Op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.
Voor welke optie kies jij?
Wil je meters maken met Google Ads en maandelijks tijd vrij maken om samen met onze SEA Specialist jouw campagnes en resultaten te optimaliseren? Dat kan! We plannen de sessies alvast met je in. Tussendoor nog vragen, dan kun je natuurlijk altijd even bellen.
Wel sparren, maar (nog) niet toe aan maandelijkse sessies? Kies dan voor een Sparring Strippenkaart. Zo heb je wat meer flexibiliteit en schakel je ons in wanneer je daar behoefte én tijd voor hebt.
Jouw sparringspartners:
Karin Steeneveld
Van newbie naar teamlead. Karin wist het klaar te spelen. In haar tijd bij dTLS. heeft Karin aan de knoppen gezeten van accounts in alle soorten en maten. Kleinschalig of juist heel groot, zoekcampagnes, shopping en display, nationaal en internationaal. Met haar uitgebreide ervaring helpt ze jou om meer uit je campagnes te halen.
Rianne Jacobs-Schouten
Eigenaar en oprichter van dTLS. Ademt SEA. Al bijna 15 jaar actief in het online marketingvak. Geeft niet alleen SEA advies, maar denkt graag breder mee. Is kritisch, stelt soms veel vragen, maar zet onze klanten daarmee vaak aan het denken.
Hier zijn wij trots op:
Met ons sparren?
Laat je gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!