Google Ads uitbesteden.
Wil je het beheer van de Google Ads campagnes voor jouw webshop uitbesteden en ben je hiervoor op zoek naar een goed bureau? Lukt het je maar niet om goede resultaten met Google Ads te behalen? Heb je zelf eigenlijk geen tijd om je campagnes te managen en verdwaal je in alle opties die Google je biedt? Of ben je eigenlijk niet zo tevreden over het huidige bureau waar je Google Ads hebt ondergebracht? dTLS. staat voor jou klaar!
Google Ads uitbesteden aan dTLS. betekent:
- Gecertificeerde specialisten die wekelijks jouw campagnes beheren.
- Direct contact met de specialist die jouw campagnes beheert.
- Maandelijks een uitgebreide rapportage met de resultaten van jouw campagnes en actiepunten voor de komende periode.
- Veel ervaring met wat grotere accounts. We focussen ons vooral op accounts met een mediaspend tussen € 10.000 en € 100.000 per maand.
- Ervaring met campagnes in verschillende talen (onder meer Engels, Frans, Duits, Spaans, Italiaans, Deens en Zweeds).
- Op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.
Hier zijn we trots op:
Klaar om meer uit Google Ads te halen?
Gratis Google Ads audit
Benieuwd hoe jouw Google Ads account er voor staat?
SEA Beheer door dTLS. ziet er als volgt uit:
1. Heb je al een Google Ads account? Dan voeren wij graag eerst een Google Ads audit uit.
Wij pluizen je Google Ads account helemaal uit. We beoordelen de prestaties en gaan vooral op zoek naar verbeteringsmogelijkheden. We kijken hoe de kosten kunnen worden verlaagd én of er kansen liggen, waarmee het aantal conversies kan worden verhoogd. We schrijven hier een uitgebreid adviesrapport over en lichten vervolgens de audit mondeling aan je toe.
2. We doen je een voorstel
Door de audit hebben we een goed zicht gekregen op de werkzaamheden die in het verschiet liggen. Met deze informatie kunnen wij jou een goed voorstel doen dat passend is voor jouw situatie.
3. Setup
Ga je akkoord met ons voorstel, dan gaan we aan de slag. We beginnen met een setup. We voeren de verbeterpunten uit de SEA audit door in het account en daarna zorgen wij dat er een goede initiële inrichting is. Van hieruit kunnen we volop met jouw account aan de slag om het te beheren en te optimaliseren.
4. Beheren en vooral optimaliseren
Staat het account helemaal strak? Dan gaan we de beheerfase in. Wekelijks analyseren we de resultaten van jouw campagnes en voeren optimalisaties door om de resultaten verder te verbeteren. Maandelijks sturen we jou een rapport met de prestaties van afgelopen maand. Hierin formuleren we ook actiepunten voor de komende maand. Tussendoor hebben we natuurlijk contact om te kijken hoe dTLS. bij jouw marketingdoelstellingen kan aansluiten.
Uitbesteden of zelf beheren?
Google Ads is in de loop der jaren steeds uitgebreider en complexer, geworden. Steeds meer bedrijven hebben de kracht van Google Ads ontdekt. De concurrentie is daardoor toegenomen met hogere klikprijzen tot gevolg. Wil je winstgevend adverteren, dan ben je er tegenwoordig niet meer met enkel wat zoekwoorden en tekstjes. Goed Google Ads beheer kost tijd. Er is kennis en ervaring nodig om écht alle mogelijkheden te benutten. Kies je voor dTLS. dan nemen wij jou deze werkzaamheden graag uit handen. Wij beheren de campagnes van onze klanten op een professionele manier, en heel belangrijk: met liefde! Zo kun jij je focussen op andere zaken. Google Ads uitbesteden is dus zeker een slimme zet!
Klaar om online te groeien?
Vandaag nog meer resultaat uit je online campagnes?