Leer Google Ads als een pro
Meer omzet of leads behalen met Google Ads?
dTLS. leert het je!
- Duidelijke en praktische uitleg
- Veel ruimte voor jouw vragen
- Training door zeer ervaren SEA Specialist
Beoordeling eerdere deelnemers: 9.5
De perfecte Google Ads-training voor:
- Ondernemers of marketeers die hun eigen Google Ads-campagnes willen beheren.
- Ondernemers of marketeers die meer grip willen op campagnes die zijn uitbesteed aan een bureau.
Zeker weten dat deze training bij jou past?
We snappen dat het niet zo makkelijk is
Waarschijnlijk geef je maandelijks een behoorlijk bedrag uit aan Google Ads, maar weet je eigenlijk wel wat het je oplevert?
Er zijn zoveel wijzigingen geweest in Google Ads in de afgelopen jaren. En de veranderingen blijven maar komen. Het lijkt bijna onmogelijk om bij te blijven. Volg je vaak maar gewoon Google’s aanbevelingen op, omdat je eigenlijk geen idee hebt hoe je je Google campagnes optimaliseert en er meer resultaat uit haalt?
STOP! Het is tijd voor verandering.
Wij leren je in één dag hoe je zelf meer grip krijgt op je Google Ads-campagnes en voorkomt dat je investeert in campagnes die niets opleveren.
Dit vonden eerdere deelnemers:
“Een leuke, leerzame en goed verzorgde training! Rianne geeft een duidelijke en praktijkgerichte uitleg waarbij je direct aan de slag kan met de geleerde stof. Wat fijn is is de kleine groep waardoor je persoonlijke aandacht krijgt. Zeker een aanrader!”
Lisa Lorsheijd
Webdesigner, Indigo Webstudio
"Heb een heel goede Google Ads training achter de rug; helder uitgelegd, praktisch toepasbaar en handige tools aan overgehouden. Echt een aanrader!"
Marjolijn van den Heuvel
Volvo Car Nederland
"Afgelopen week de training Google Ads gevolgd bij dTLS. om de kennis bij te spijkeren en op te frissen. Rianne en het team leggen alles heel duidelijk uit. Hierdoor zijn we in staat om het rendement van de Ads te verbeteren."
Ronald van den Tempel
Beleef Klassiek
"Ik heb de Google Ads cursus gevolgd en waanzinnig veel geleerd! Handige tips en mooie handout. Een echte aanrader voor professionals die met SEA willen beginnen."
Margot Huuskes
XCESS Expertise center B.V.
Kies een trainingsdatum:
di. 14 januari 2025 10.00 – 16.00 uur | Dronten (Flevoland) | Schrijf je in |
Google Ads-training |
---|
€499/excl. BTW |
Leer hoe je meer omzet of leads uit je Google Ads-campagnes haalt. Training door zeer ervaren SEA Specialist Kleine groep (max. 8 deelnemers), waardoor er veel ruimte is voor jouw vragen en cases Beoordeling eerdere deelnemers: 9.5 Eerstvolgende training di. 14 januari 2025 10.00 – 16.00 uur Dronten (Flevoland) Direct inschrijven Schrijf je je samen met een collega in, dan ontvang je beide € 50 korting. |
Combineer met Google Ads-sparring
Je kent het misschien wel: supergoede training gehad, je handen jeuken om aan de slag te komen. Maar, de volgende dag op kantoor krijg je er geen tijd voor. De waan van alledag roept je. En wanneer je dan eindelijk tijd hebt, twijfel je steeds: “Hoe zit dit nu bij mijn situatie? Kan ik beter kiezen voor optie A of B?” Tijdens de training leek het zo gemakkelijk…
Om dit te voorkomen, combineer je daarom de training met 2 maanden Google Ads-sparring. In deze 2 maanden krijg je 2 sparringsessies (van een uur) met een van onze ervaren SEA Specialisten. Zo ben je verzekerd van persoonlijke begeleiding en kun je al je vragen stellen.
En ook tussen de sparringsessies door staan we voor je klaar: bel of mail gewoon even met je dTLS. Sparringspartner.
Na deze Google Ads-training heb je geleerd:
- Een goede campagnestructuur te ontwikkelen.
- Zelfstandig een campagne voor het zoeknetwerk van Google op te zetten.
- Hoe je Google Ads-resultaten meetbaar maakt.
- Hoe je de verschillende zoekwoordtypen gebruikt en hoe je met zoekwoordonderzoek interessante zoektermen selecteert.
- Hoe het veilingsysteem van Google werkt.
- Effectieve advertentieteksten te schrijven en hoe je advertentietesten uitvoert.
- Over de verschillende advertentie-extensies in Google Ads.
- Wat kwaliteitsscore is en hoe je deze verbetert.
- Campagnes te monitoren en aan te passen voor het gewenste resultaat.
- Welke biedstrategieën er zijn en wanneer je welke het beste inzet.
Onze Google Ads-trainster
Over Rianne Jacobs-Schouten
Rianne Jacobs-Schouten, oprichtster van dTLS, werkt al sinds 2008 in de online marketingwereld. In 2015 trok ze de stoute schoenen aan en startte als freelancer. Als interim SEA Specialist hielp ze heel wat bedrijven om meer resultaat uit hun Google Ads-campagnes te halen. Sinds 2018 doet ze dat met haar team. Samen werken ze hard aan de groei van dTLS. én aan de online prestaties van hun klanten.
Maandelijks verzorgt Rianne onze Google Ads-training. waarin ze graag haar kennis over adverteren in Google deelt.