Google Ads audit.
Vraag je je regelmatig af of je wel het maximale uit je Google Ads campagnes haalt? Vallen de resultaten tegen, maar krijg je maar niet boven water waar dit nu door komt? Ben je benieuwd of je huidige bureau wel alles uit je account haalt? dTLS. brengt het met een Google Ads audit voor je in kaart.
- Gratis Google Ads audit (ter waarde van € 625) voor accounts met een mediaspend vanaf € 10.000 per maand
- Uitgebreide SEA audit op maat
- Mondeling toegelicht
Meer conversies en een beter rendement
Meer conversies halen uit Google Ads? Het rendement van jouw campagnes verbeteren? dTLS. brengt in kaart wat de mogelijkheden voor groei en het besparen van kosten zijn.
Uitgebreide audit
Laat je een SEA audit uitvoeren door dTLS. dan ontvang je een uitgebreid rapport op maat. Geen simpele, geautomatiseerde ‘quickscan’ dus.
Ervaren Google Ads specialist
Onze Google Ads audit is een uitgebreid onderzoek dat wordt uitgevoerd en mondeling toegelicht door een ervaren Google Ads specialist.
Klaar om meer uit Google Ads te halen?
Een Google Ads audit in 4 stappen
1. Wat wil je met Google Ads bereiken?
Allereerst brengt onze gecertificeerde Online Search Specialist samen met jou in kaart wat jouw doelstellingen zijn. Wat wil je met de inzet van Google Ads bereiken? Wat zijn de gewenste conversies, en wat zijn deze waard?
2. Google Ads account uitpluizen
Vervolgens pluizen we je Google Ads account helemaal uit. We beoordelen de prestaties, en gaan vooral op zoek naar verbeteringsmogelijkheden. We kijken hoe de kosten kunnen worden verlaagd, én of er kansen liggen waarmee het aantal conversies kan worden verhoogd.
3. Adviesrapport
Dit alles brengen we samen in een uitgebreid adviesrapport. We voeren dus geen simpele, veelal geautomatiseerde, quickscan uit, maar leveren een SEA audit op maat.
4. Toelichting door dTLS.
We besluiten dit alles met een mondelinge toelichting. Dit kan bij ons op kantoor, of een videocall.
Veelgestelde vragen SEA audit
Een van onze medewerkers zal telefonisch contact met je opnemen. We willen graag van je weten wat je huidige doelstellingen zijn met de Google Ads campagnes. Waar wordt het account op aangestuurd? Is dit CPA of ROAS? Is er één doelstelling voor het hele account, of varieert deze per campagne? Ook plannen we gelijk alvast een afspraak met je in om de audit door te spreken.
Na ons telefoontje ontvang je van ons een mail met informatie over het verlenen van toegang tot jouw account(s). Als we weten wat jouw doelstelling is en we ook toegang hebben tot het account, gaan we aan de slag.
Om een Google Ads audit te kunnen uitvoeren, hebben wij toegang nodig tot jouw Google Ads account en bij voorkeur ook je Google Analytics account. Heb je ook Shopping campagnes lopen? Dan nemen we ook graag een kijken in je Google Merchant Center.
Uiteraard gaan we met alle informatie die wij van je krijgen vertrouwelijk om. We wijzigen niets in de accounts. Na het uitvoeren van de audit kun je onze toegang desgewenst weer intrekken.
Jazeker!
Omdat dTLS. zich met haar SEA beheer vooral richt op bedrijven met een mediaspend vanaf € 10.000 is een audit voor deze bedrijven gratis.
Maar, ook bedrijven met een lagere mediaspend helpen we graag. Voor € 625,- kun je bij ons een audit laten uitvoeren. Breng je na de audit het beheer van je campagnes onder bij dTLS. krijg je deze kosten terug.
Interesse? Neem dan zeker even contact met ons op.
Ja, heel regelmatig zelfs. Onze specialisten kijken graag met je mee, en doen dit uiteraard met alle vertrouwelijkheid. Voor € 625,- zijn wij jouw tweede paar ogen. We werken een en ander voor je uit in een rapport met zaken die ons opvallen en mogelijke verbeteringsmogelijkheden en spreken deze ook mondeling met je door. Het adviesrapport ontvang je daarna van ons, zodat je er zelf verder mee aan de slag kan.
Vraag een gratis audit aan
- Gratis SEA audit voor Google Ads accounts met een mediaspend vanaf € 10.000 per maand
- Rapport op maat (dus geen standaard quickscan)
- Mondeling toegelicht (bij ons op locatie of via videobellen)