Hoe staan jouw Google Ads-campagnes er écht voor?
Google Ads Audit.
Ontdek of jouw campagnes meer kunnen opleveren.
- Wij pluizen je Google Ads-account voor je uit en zoeken uit of en hoe het beter kan.
- Je krijgt van ons een duidelijk rapport met onze bevindingen.
- Een van onze SEA-specialisten neemt de uitkomsten persoonlijk met je door en licht daarbij onduidelijkheden direct toe.
Voor bedrijven met min. € 5.000 p.m. aan advertentiekosten in Google Ads.
Een Google Ads Audit is iets voor jou als:
- Je twijfelt of je wel alles uit je Google Ads-campagnes haalt.
- De resultaten van je campagnes tegenvallen, maar je niet boven water krijgt waardoor.
- Je meer grip wilt krijgen op de campagnes die je laat beheren door een bureau of freelancer.
Soms weet je het gewoon even niet meer…
Vroeger liepen je Google Ads-campagnes op rolletjes en zag je mooie resultaten, maar sinds een poosje loopt het niet meer zo lekker. Je vraagt je af hoe je meer omzet of leads kunt behalen en hoe je de kosten per lead of de ROAS kunt verbeteren. Je twijfelt of alles wel goed is ingesteld, of je conversies wel goed worden gemeten en of je geen kansen mist.
Met onze Google Ads Audit laten we je zien hoe het echt gaat met je Google Ads-campagnes. We zoeken voor je uit waar je geld kunt besparen en welke groeimogelijkheden er zijn.
85% van de bedrijven waar we eerder een Google Ads Audit voor deden werd klant van dTLS.
Onze aanvragen waren met 90% gedaald in een korte tijd in Google Ads. De Google Ads SEA audit die Rianne en Lisa hebben gedaan hebben ons geholpen om binnen 24 uur (!) het aantal aanvragen weer op niveau te krijgen. dTLS is heel erg gestructureerd en gedegen te werk gegaan tijdens de Google Ads SEA Audit. Zij hebben een lijstje opgesteld waar wij de komende tijd mee aan de slag kunnen gaan om het aantal offerte aanvragen op niveau te houden en verder uit te laten groeien.
Op het moment dat wij weer tegen iets dergelijks aan zouden lopen of we hebben dienstverleningen nodig die bij dTLS worden aangeboden, kloppen we zeker weer bij hen aan! Professioneel en erg vriendelijk!"
Patrick van Wattum
Digital Marketing Manager, Travelworld & ExperienceTravel
Klaar om meer uit Google Ads te halen?
Een Google Ads Audit in 4 stappen
1. Jouw doelen
Nadat je onze Google Ads Audit hebt aangevraagd, bellen we je graag eventjes. We willen graag van je weten wat je hoopt te bereiken met je Google Ads-campagnes. Waar wordt je account op aangestuurd? Is dit CPA of ROAS, en hoe hoog zou deze moeten zijn? Waarom vraag je de SEA Audit aan? Na ons gesprek sturen we je een mail over hoe je ons toegang geeft tot je Google Ads-account.
2. Google Ads-account uitpluizen
Zodra we toegang tot je account(s) hebben, gaan we aan de slag. We pluizen je Google Ads-account helemaal uit. We beoordelen de conversiemeting en prestaties, en gaan vooral op zoek naar verbeteringsmogelijkheden. We kijken hoe de kosten kunnen worden verlaagd, én of er kansen liggen waarmee het aantal conversies kan worden verhoogd.
3. Een duidelijk rapport voor jou
We zetten al onze inzichten voor je op papier. Dit is geen simpele standaard checklist, maar een uitgebreid rapport op maat.
4. Toelichting door dTLS.
Tenslotte lichten we onze inzichten aan je toe. Dit doen we in een gesprek, bij ons op kantoor of via een videocall.
Ja, hoor. Voor € 625,- excl. BTW voeren we ook voor jou de SEA Audit uit. Breng je na de Audit het beheer van jouw Google Ads-campagnes bij dTLS. onder, dan krijg je van ons de kosten voor de Audit volledig terug.
Vraag jouw Audit aan
Voeren jullie ook Audits uit voor andere online marketing bureaus?
Ja, heel regelmatig zelfs. Onze specialisten kijken graag met je mee, en doen dit uiteraard met alle vertrouwelijkheid. Logischerwijs kunnen we deze SEA Audit niet gratis aanbieden, maar voor € 625,- excl. BTW zijn wij jouw tweede paar ogen. We werken een en ander voor je uit in een rapport met zaken die ons opvallen en mogelijke verbeteringsmogelijkheden en spreken deze ook mondeling met je door. Het rapport met onze inzichten ontvang je daarna van ons, zodat je er zelf verder mee aan de slag kan.
Vraag jouw Audit aan
Heb je nog vragen over onze Google Ads Audit?
Veelgestelde vragen:
Welke informatie hebben jullie nodig om de Audit te kunnen uitvoeren?
Om een Google Ads Audit te kunnen uitvoeren, hebben we toegang nodig tot jouw Google Ads-account en bij voorkeur ook je Google Analytics-account en Google Tag Manager. Heb je ook Shopping campagnes lopen? Dan nemen we ook graag een kijken in je Google Merchant Center.
Uiteraard gaan we met alle informatie die wij van je krijgen vertrouwelijk om. We wijzigen niets in de accounts. Na het uitvoeren van de SEA Audit kun je onze toegang desgewenst weer intrekken.
Kunnen jullie ook een SEA Audit uitvoeren zonder dat mijn huidige bureau kan zien dat ik jullie toegang geef?
Vaak kan dit wel. Bel gerust even met Rianne om de mogelijkheden te bespreken.