Kom jij ons team versterken?
Werken bij dTLS.
In korte tijd groeide dTLS. van ‘zolderkamerbedrijfje’ naar professioneel online marketingbureau met inmiddels een team van 14. Deze groei zorgt ervoor dat we regelmatig op zoek zijn naar toppers om ons team mee te versterken. Kom je bij ons werken?
Op dit moment hebben we geen openstaande vacatures.
Maar ben je gecharmeerd van dTLS? Blijf dan zeker op de hoogte!
- Volg ons op social media voor updates en nieuwe kansen.
- Houd onze website in de gaten – wie weet komt er binnenkort een toffe functie vrij.
- Open sollicitatie? Graag! Stuur ons gerust je CV en motivatie. We horen graag waarom jij een match bent met dTLS.
Wie weet spreken we elkaar snel
Spreek uit als ‘details’ (op z’n Engels)
Over dTLS:
dTLS. is een online marketingbureau gespecialiseerd in Google Ads en Social Advertising. Eind 2018 nam Rianne, onze oprichtster, haar eerste medewerker aan. Inmiddels zijn we met z’n veertienen. We groeiden de afgelopen jaren dus hard en zijn zeker nog niet uitgegroeid. Bij dTLS. wordt polderse nuchterheid, oog voor details en een enorme liefde voor online marketing gecombineerd met de drive om steeds weer groei en rendementsverbetering voor onze klanten neer te zetten.
Flevolandse roots
We zijn bij dTLS. nogal trots op onze Flevolandse roots, en ons daarbij horende poldermentaliteit. Met de poten in de klei, niet bang om de handen ‘vuil’ te maken en nuchterheid: dat is dTLS. Past dit ook bij jou? Solliciteer dan snel en wie weet maken we binnenkort kennis met elkaar!
Goed geregeld!
Kom jij werken bij dTLS. dan ontvang je uiteraard een goed salaris. Dat past bij jouw kennis en ervaring. Daarbij kun je rekenen op:
- 25 tot 29 vakantiedagen (o.b.v. 40-urige werkweek). En uiteraard een Macbook.
- Premievrije pensioenregeling (dTLS. betaalt jouw volledige premie!)
- Mogelijkheid tot reiskostenvergoeding.
Verder mag je bij dTLS. je werktijden flexibel invullen. Combineer je job bij dTLS. dus met je studie, ouderschap of hobby!
Ruimte voor jouw groei
Werken bij dTLS. betekent werken bij een van de snelst groeiende bedrijven van Nederland én werken binnen een gemotiveerd en ambitieus team, waarbij veel aandacht is voor jouw persoonlijke ontwikkeling.
Tijd voor je ontwikkeling
Om écht goed te worden in het online vak, is het natuurlijk van belang dat je kennis op doet. dTLS. biedt je daarvoor allerlei mogelijkheden: haal je certificaten, volg (online) cursussen of bezoek een congres. Binnen je werkweek is hier ruimte voor gereserveerd, zodat je er ook echt aan toekomt.
Learning Tuesday
Om ons team steeds verder te laten groeien organiseren we maandelijks ‘Learning Tuesdays’ over allerlei thema’s: van timemanagement, tot copywriting en van ads scripts tot SEO. Welk thema zet jij op de agenda voor de volgende Learning Tuesday?
Ga je mee naar Berlijn?
Ook is er de mogelijkheid om samen met collega’s toonaangevende congressen te bezoeken. Dit jaar zijn we als team bij Friends of Search in Amsterdam, SMX Advanced in Berlijn, AdWorld Experience in Bologne, SMX Londen, Conversion Hotel op Texel en HeroConf in San Diego geweest.
De leukste werkplek van Dronten
Fijne, open werkomgeving waarin successen gevierd worden. Leuke collega’s, goede koffie, vers fruit en gezellige lunch.
Ook is er aandacht voor jouw gezondheid. Maak tussen de middag met je collega’s een lunchwandeling, ontspan even met een potje pingpong en schuif maandelijks aan bij onze stoelmasseur.
Worden wij binnenkort collega’s?
Rianne Jacobs-Schouten
Eigenaar & Google Ads Specialist
Rotterdamse roots, maar helemaal thuis in de polder. Heeft de ambitie om van dTLS. het beste online marketingbureau van Nederland te maken.
Funfact: Kampioen in het door elkaar halen van spreekwoorden.
Guilty pleasure: Heeft speciaal voor Below Deck een abonnementje bij Hayu (waar elke week als eerste de nieuwe aflevering live komt). Exotische bestemmingen, gasten met een gebruiksaanwijzing en veel realitydrama.
Karin Steeneveld
Strategy & Talent Development
Poldervrouw in hart en nieren. Kwam ooit bij dTLS. binnen als newbie, maar leidt nu onze nieuwe talenten op. Kom je ergens niet uit? Karin laat niet los tot ze het antwoord heeft gevonden.
Funfact: Oog voor details, moet ook wel, omdat ze vaak in de sporthal te vinden is als jurylid bij turnwedstrijden.
Kijktip: Slaat geen aflevering van ‘Wie is de Mol?’ over. Analyseert graag de hints en theorieën. Helaas niet altijd de juiste Mol, maar de zoektocht is ook eigenlijk het leukste.
Sabine Potgieter
HRM & Office Manager
It’s all about the details. Bijna alles wat níet met Google Ads te maken heeft, ligt bij deze dame uit de polder. De steun en toeverlaat van het team en zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt binnen dTLS.
Fun fact: Houdt (soms) van ingewikkelde legpuzzels en is trotse voorzitter van BAS Voetbal.
Tips: Boeken van Karin Slaughter, de podcast van Omdenken en de laatste film die indruk maakte: Mudbound.
Sanne de Beer – Spaans
Online Advertising Specialist
Enthousiaste en gedreven online advertising specialist, geboren en getogen in de polder. Met een passie voor online adverteren zet ze zich in voor succesvolle Google Ads- en Meta-campagnes. Door een strategische aanpak en oog voor detail zorgt ze ervoor dat advertenties niet alleen zichtbaar zijn maar ook echt presteren.
Funfact: Groot fan van kostuumdrama's en historische films en series.
Restaurant-tip: Echt de allerlekkerste pizza eet je bij pizzeria da Renato in Enkhuizen.
Rick Melchers
Team Lead / Online Advertising Specialist
Na jaren Groningen is Rick weer toch weer terechtgekomen in de polder. Sinds vorig jaar woont hij op slechts vijf minuten fietsen van kantoor. Hij denkt altijd graag mee met klanten om de beste resultaten uit hun advertenties te halen, zowel op Google Ads als op Pinterest. Met zijn scherpe schrijfstijl gebruikt hij altijd perfect de ruimte in het tekenlimiet voor koppen en beschrijvingen.
Funfact: De afgelopen jaren heeft Rick ruim 300 uur op het digitale asfalt van Mario Kart doorgebracht.
Serietip: Heel vaak getipt, maar bijna net zo vaak genegeerd: de beste serie op Netflix is Dark. Ja, het is Duits, maar echt heel geheimzinnig, spannend en goed.
Andy Piontek
Online Advertising Specialist
Met een achtergrond in online marketing is Andy erop gebrand om jouw bedrijf te laten groeien. Hij is specialist in SEA en Social Media-advertising en beschikt over brede kennis van de verschillende platformen. Andy analyseert met veel plezier de data om groeikansen te ontdekken en de campagnes te optimaliseren.
Funfact: Andy houdt in zijn notities bij hoe goed of slecht hij bij restaurants heeft gegeten. Dus mocht je op zoek zijn naar een leuke plek om te eten, vraag het hem gerust!
Leestip: Kees van der Spek - Achter de schermen bij oplichters in het buitenland – een fascinerend boek dat laat zien hoe oplichters te werk gaan en hoe je jezelf kunt beschermen.
Anouk Roelofsen
Online Advertising Specialist
Geboren en getogen in het altijd gezellige Harderwijk, maar uiteindelijk beland in de polder - en daar helemaal op haar plek! Met de perfecte mix van stadse nuchterheid en poldermentaliteit gaat ze vol energie aan de slag voor je.
Of het nu gaat om Google Ads, Pinterest of LinkedIn, ze duikt er vol enthousiasme in en haalt alles uit je campagnes!
Funfact: Heeft het liefst geen 101 Dalmatiërs, maar 101 Nova Scotia Duck Tolling Retrievers. Maar goed, voor nu moet ze het doen met ‘slechts’ twee.
Muziektip: The Tortured Poets Department van Taylor Swift staat hier sinds de release op repeat - en dat gaat niet snel veranderen!
Maud van Kessel
Online Advertising Specialist
Een echte blauwvinger. Leergierig en enthousiast. Klaar om de beste resultaten te halen!
Funfact: Kan de Mamma Mia film nasynchroniseren, zo vaak heb ik hem gezien 💃🏻
Leestip: Socrates op sneakers.
Ester Rademakers
Online Advertising Specialist
Een trotse Drontenaar die enthousiast wordt van alles wat met data-analyse te maken heeft. Ik vind het heerlijk om met cijfers te werken en zo bij te dragen aan mooie resultaten.
Funfact: Mijn hond is mijn trouwe wandel- en hardloopmaatje. Ik hou ervan om buiten te zijn om mijn hoofd leeg te maken.
Serietip: Lekker luguber, Dexter.
Mitchel Venverloo
Team Lead & CRO Specialist
Met expertise in online advertising, conversieoptimalisatie en marketing zoekt deze sportieve duizendpoot continu naar kansen om jouw bedrijf te laten groeien. Hij duikt graag diep in data-analyses om waardevolle inzichten te ontdekken
Funfact: Wil zich in 2025 ontwikkelen tot een echte home cook.
Podcasttip: De Grote Podcastlas - elke week een nieuwe dosis geografie perfect voor zijn nieuwsgierige geest.
Zoë Schelvis
Online Advertising Specialist
Een echte Elburger met passie voor online marketing, die haar vrije tijd graag besteed bij de paarden. Leergierig en enthousiast om het beste uit jouw Google Ads Campagne te halen!
Funfact: Ik ben een trouwe F1-kijker, zeker met Max Verstappen achter het stuur! 🏎️
Restaurant tip: Fan van Tapas? Neem een kijkje bij 1 van de locaties van TR3S Tapasbar!
Heleen van Groning – Noordermeer
Office Manager
Stevige basis, nuchtere blik en een organisatietalent waar je u tegen zegt. Als Office Manager zorgt Heleen ervoor dat alles op rolletjes loopt bij dTLS. Geen blah blah, gewoon doen!
Funfact: Kan zonder moeite een trekker besturen, een vaardigheid die niet veel collega's op hun cv hebben staan.
Ontspanmoment: Vindt rust in lange wandelingen door de natuur of een spannende thriller. En als het even kan? Dan laadt ze het liefst op met een zonnige vakantie.
Bas Hendriks
Online Advertising Specialist
Geboren en getogen Kampenaar met een kritische blik en een passie voor E-commerce. Gedreven om bedrijven niet alleen te ondersteunen, maar ook uit te dagen om écht positieve resultaten te behalen.
Funfact: Sinds een poosje fan van tuinieren. Nu in de hoop dat de planten net zo hard groeien als de bedrijven. 🪴
Restaurant Tip: Smoothies Kampen is fantastisch voor een gezellige lunch. Alle smoothies met minimaal 4 soorten groenten sterk aanbevolen!