Google Ads Audit

Vraag je je regelmatig af of je wel het maximale uit je Google Ads-campagnes haalt? Vallen de resultaten tegen, maar krijg je maar niet boven water waar dit nu door komt? Ben je benieuwd of je huidige bureau wel alles uit je account haalt? dTLS. brengt het met een Google Ads audit voor je in kaart.
  • Gratis Google Ads-audit voor accounts met een mediaspend vanaf € 3.000 per maand
  • Uitgebreide SEA-audit op maat
  • Mondeling toegelicht
Google Ads audit

“Onze interne marketingspecialist behaalde niet de gewenste resultaten, en na mijn slechte ervaring met online marketingbureaus was ik voorzichtig geworden. dTLS. heeft direct een uitgebreide Google Ads audit gedaan, en Rianne gaf in ons 1e gesprek duidelijk aan waar de kansen lagen en wat haar verwachtingen waren. Mede door haar ruime ervaring bij andere (grote) partijen en de professionele aanpak had ik direct vertrouwen in haar capaciteiten en zijn we de samenwerking gestart. Inmiddels zijn we 3 maanden verder, en de resultaten zijn verbluffend! De rendementen van de campagnes zijn enorm verbeterd, en de omzetstijging is veel hoger dan verwacht! Wij zien de toekomst en de verdere samenwerking dan ook met het volste vertrouwen tegemoet.”

Edward Bartels

Eigenaar, Lampgoedkoop.nl & Klimate.nl

MEER CONVERSIES EN EEN BETER RENDEMENT

Meer conversies halen uit Google Ads? Het rendement van jouw campagnes verbeteren? dTLS. brengt in kaart wat de mogelijkheden voor groei en het besparen van kosten zijn.

UITGEBREIDE AUDIT

Laat je een SEA audit uitvoeren door dTLS. dan ontvang je een uitgebreid rapport op maat. Geen simpele, geautomatiseerde, ‘quickscan’ dus.

12 JAAR ERVARING

Onze Google Ads audit wordt uigevoerd, en mondeling toegelicht, door een ervaren Google Ads-specialist.

Een Google Ads advies in 4 stappen:

1. Wat wil je met Google Ads bereiken?
Allereerst brengt onze gecertificeerde Online Search Specialist samen met jou in kaart wat jouw doelstellingen zijn. Wat wil je met de inzet van Google Ads bereiken? Wat zijn de gewenste conversies, en wat zijn deze waard?

2. Google Ads-account uitpluizen
Vervolgens pluizen we je Google Ads-account helemaal uit. We beoordelen de prestaties, en gaan vooral op zoek naar verbeteringsmogelijkheden. We kijken hoe de kosten kunnen worden verlaagd, én of er kansen liggen waarmee het aantal conversies kan worden verhoogd.

3. Adviesrapport
Dit alles brengen we samen in een uitgebreid adviesrapport. We voeren dus geen simpele, veelal geautomatiseerde, quickscan uit, maar leveren een SEA audit op maat.

4. Toelichting door dTLS.
We besluiten dit alles met een mondelinge toelichting. Dit kan bij ons op kantoor, of een videocall.

“Google Ads kreeg bij ons niet de aandacht die het nodig heeft. Dat wist ik wel, maar dankzij de audit van dTLS. had ik écht goed zicht op de verbeterpunten. Het is fijn dat het hele account met je wordt doorgelopen en een heel goed startpunt om te bepalen hoe je verder moet. In ons geval betekende dit dat dTLS. het account opnieuw heeft ingericht, ik nu de training volg en daarna ben ik ervan overtuigd dat ik met af en toe een sparringssessie veel meer uit Google Ads kan gaan halen.”

Kim Pot

Marketing Specialist Benelux, Fleet Complete

Veelgestelde vragen SEA Audit:

Wat gebeurt er nadat ik een aanvraag voor een gratis audit heb gedaan?
Een van onze medewerkers zal telefonisch contact met je opnemen. We willen graag van je weten wat je huidige doelstellingen zijn met de Google Ads-campagnes. Waar wordt het account op aangestuurd? Is dit CPA of ROAS? Is er één doelstelling voor het hele account, of varieert deze per campagne? Ook plannen we gelijk alvast een afspraak met je in om de audit door te spreken.

Na ons telefoontje ontvang je van ons een mail met informatie over het verlenen van toegang tot jouw account(s). Als we weten wat jouw doelstelling is en we ook toegang hebben tot het account, gaan we aan de slag. We zullen de audit binnen een week uitvoeren.

Welke informatie hebben jullie nodig om de audit uit te kunnen voeren?

Om een Google Ads audit te kunnen uitvoeren, hebben wij toegang nodig tot jouw Google Ads-account en bij voorkeur ook je Google Analytics-account. Heb je ook Shopping-campagnes lopen? Dan nemen we ook graag een kijken in je Google Merchant Center.

Uiteraard gaan we met alle informatie die wij van je krijgen vertrouwelijk om. We wijzigen niets in de accounts. Na het uitvoeren van de audit kun je onze toegang desgewenst weer intrekken.

Vraag een gratis audit aan

  • Gratis SEA-audit voor Google Ads-accounts met een mediaspend vanaf € 3.000 per maand
  • Rapport op maat (dus geen standaard Quickscan)
  • Mondeling toegelicht (bij ons op locatie, of via videobellen)